شنوایی سنجی و سمعک قم_ خوش کلام-سمعک قم

تجویز به روزترین سمعک های هوشمند و نامرئی ساخت اروپا-02532941300

شنوایی سنجی و سمعک قم_ خوش کلام-سمعک قم

تجویز به روزترین سمعک های هوشمند و نامرئی ساخت اروپا-02532941300

استفاده از سلولهای بنیادی در درمان ناشنوایی

دکتر محمد اجل لوئیان فلوشیپ جراحی گوش

بیش از 250 میلیون فرد ناشنوای مادرزاد در کل دنیا وجود دارد، که این ناشنوایی عموماً ناشی از انهدام گیرنده های حسی شنوایی (سلولهای مویی) و اعصاب مربوط به آنهاست.  ادامه مطلب ...

آسیب به عصب شنوایی و این بیماری ها

آسیب به عصب شنوایی و این بیماری ها

nashenavaii-diabet

از سکته گوش چه می دانید و چه علل و عواملی در ایجاد این عارضه تاثیرگذارند و چه نوع درمان هایی برای این عارضه ها وجود دارند؟

کاهش شنوایی در هر سنی ممکن است دیده شود؛ از یک نوزاد تازه متولد شده گرفته تا یک فرد میانسال اما علم پیشرفته پزشکی امروز این امید را در بیماران زنده کرده که می‌توانند شنوایی از دست رفته خود را بازیابند.

دکتر بابک ساعدی،متخصص گوش حلق و بینی و دانشیار دانشگاه علوم‌پزشکی تهران در  نوشت: کاهش شنوایی، از بیماری‌های شایع گوش است که محدودیت‌هایی را برای انسان‌ها ایجاد می‌کند. کاهش شنوایی در هر سنی ممکن است دیده شود؛ از یک نوزاد تازه متولد شده گرفته  

ادامه مطلب ...

خطرات صداهای گوش خراش



صدای بلند

آلودگی صوتی، یکی از مشکلات رایج در شهرهای بزرگ است که عواقب زیانباری برای شهروندان به بار می‌ آورد. همچنین کارگران در واحدهای صنعتی و استفاده‌کنندگان از وسایل پخش موسیقی دستی ممکن است در معرض مشکلات شنوایی ناشی از سر و صدای زیاد قرار گیرند. نقصان شنوایی ناشی از سر و صدا یا "ترومای آکوستیک"، مهم ترین علت قابل ‌پیشگیری ناشنوایی دایمی است.

اما چگونه دریابیم که در معرض خطر این عارضه هستیم و در مقابل آن چه کنیم؟  ادامه مطلب ...